Skolavslutning!

axelinaackie.blogg.se / 12 Juni, 2013 - 10:06 / Allmänt

Idag klockan 3 har våran skola avslutning. Fråga mig inte varför vi har avslutning en sån random tid...
Stog igår kväll och provade outfiten jag tänkte ha på mig. Det var en klänning och en jeansjacka. Men jag upptäckte hur jädra ful jag är i klänning, herregud ! Så min lilla plan i klädval förstördes kan man säga. Valde istället att ha på mig mina nya blommiga DR-denim byxor jag köpte igår (väldigt snygga) och en tröja jag inte riktigt kan beskriva. ;-)
Jag kommer antagligen vara den enda på hela skolan som har byxor, menmen!

Ska ut och rida alla innan jag åker, Polo ska ridas ut, Ralle ska ridas ut en halvtimme typ och sedan galoppera i paddocken och Cleo ska trimmas.
Men nu måste jag sätta igång, vi hörs!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: