Skriver detta med ett leende på läpparna...

axelinaackie.blogg.se / 19 Juni, 2013 - 13:58 / Allmänt

Efter att ha läst era snälla kommentarer kan jag inte vara annat än glad!

Jag sitter i bilen på väg till Skåne - igen! Jag älskar Skåne, så det är nemasproblemas för mig! Men denna gången ska jag till Båstad och Helsingborg. I Båstad ska vi kolla på Frida och Lillan, våra 2 storhästar. Det är Richard som rider dom nu. Men det är jag som ska hoppa OS på dom, eller iallafall på Frida.
Sen i Helsingborg ska Antonia prova lite storhästar.
Lite fakta om FRIDA: hon är riktigt stor, hög och lång. Väldigt bra tävlingshäst har Richard sagt. Hon hoppar väldigt bra. hennes far är SaintAmor och hennes mor är Crossline. Crossline är en storhäst som mamma hade när hon red förr i riden, hon var en riktigt riktigt bra häst men fick tyvärr en skada så att hon fick bli ett avelssto.

Lite fakta om LILLAN: Lillan är lite mindre, men fortfarande väldigt stor. Hon är lite piggare och lite mer alert än Frida. Och hon hoppar väldigt bra. Hennes far är Hiphop och hennes mor är Crossline, så Frida och Lillan är syskon.

Kommer kanske filma lite och lägga upp här sen på de små djuren! :)



Postat av: Alva

Simbergs hip hop?

2013-06-19 @ 22:04:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: