Snartsnartsnart...

axelinaackie.blogg.se / 10 Juni, 2013 - 10:14 /

Snart, på onsdag kan jag äntligen skriva Sommarlov som rubrik. Känns fett nice. (Detdär lät lite töntigt)
Den kommande veckan kommer vara chill eftersom att idag ska vi bara göra nåt chill i skolan + äta tårta, imorgon är jag ledig och på onsdag är det avslutning. Det är egentligen nu som man ska njuta extra mycket eftersom att nu har man hela sommarlovet framför sig.
På lördag är det tävling igen med Polo och (Ralle) men det är inte 100 att Ralle följer med. Det låter som att jag tävlar väldigt mycket på Polo, men sanningen är att varje gång jag tävlar hoppar jag alltid bara EN klass, och jag hoppar nästan aldrig hemma. Så egentligen hoppar jag inte så mycket på min lilla bäbis! ;-)
Ska hoppa en MsvB med Polo och en L.A med Ralle. :)



Postat av: Annika

Söt blogg :)

2013-06-10 @ 12:23:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: