söndag och sedan 5 dagar på sommarlovet har passerat....

axelinaackie.blogg.se / 16 Juni, 2013 - 11:29 / Allmänt

Jag har suttit inne och kollat live på hela grand prixen i Hagen som Antonia hoppar. Jätte bra att ma kan kolla live ju!
Men nu måste jag nästan ta mig i kragen och gå ut. Överväger om jag ska gå en lång promenad med Polo eller om jag ska skritta. Får se hur lat jag är, men det kommer ju kännas mer hurtigt om jag går... Cleo ska trimmas i ridhuset eftersom att hon är väldigt dampig i paddocken. Kanske bygger upp ett litet hinder och skuttar över det några gånger. Vädligt lågt, men det är bra att hon kommer igång och hoppar ofta men lite och lågt. Annars gör hon hinderna till en sån stor grej när man väl hoppar och blir helt till sig.
Ralle vet jag inte vad jag ska göra med, jag har ingen bra plan...
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: