tjeeeenare mannen!

axelinaackie.blogg.se / 06 Juni, 2013 - 17:39 / Allmänt

Idag har det varit en mycket bättre dag än igår eftersom att jag har varit i stallet från kl 9 till halv 4. Började med att trimma Polo ett morgonpass. Han var jätte fin, finare än igår till och med! Red inne idag igen, feg som jag är. 
;-) Jobbade mycket med galoppen, och den fick jag till jätte bra!
Sedan var det "tävlings"dax. (Klubbtävling). Hoppade Dolly som sagt och vi vann! 70cm - STOLT! ;-) Dolly var jätte duktig. :) Därefter var det Cleoleoleos tur, red henne som vanligt och hon var väldigt fin! Galopperade hela 5 varv idag, det går sakta men säkert frammåt. Det gick jätte bra förutom att hon var mongostörd när jag skulle skritta av...
Sist red jag Potter, han fick ett hårt pass. Han var helt blöt på HELA kroppen när jag var klar och väldigt trött. Då fick han en lång skönhetsdusch med exlusivt skimmelschampo.
 
 
Ikväll ska det grillas kyckling och till det hemmagjord potatissallad med sötpotatis och färsk sallad. Till efterrätt kommer det serveras kladdig kladdkaka med exlusiv after eight på toppen, tillbehör till den smarriga kladdkakan är fluffig vaniljvisp och skivad kiwi. Haha, där fick jag till det!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH, så jävla ful.
 
 
 


Postat av: xxx

Axelina, jag tycker inte att du ska svära i din blogg!

2013-06-07 @ 00:45:55
Postat av: Axelina

Ahahha, om det inte var mamma som kommenterade vet jag inte vad jag ska säga... ;-)

2013-06-07 @ 01:08:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: