vilken glidare jag är

axelinaackie.blogg.se / 26 Juni, 2013 - 17:06 / Allmänt

Allt är klart i stallet, putsade av lite träns som inte mådde så bra efter dagens ridpass i regnet. Är hos mamma nu och vi har precis rensat upp lite i stallet här. Vi ska faktiskt bygga om till ett riktigt fint stall! Tror att det mest kommer vara Antonias hästar som står här pga att hon ska gå i skolan här osv. Orkar inte förklara, men det kommer iallafall bli väldigt fint! Berättar mer om det i ett inlägg. 
 
Snart ska vi åka iväg, mamma lämnar av mig och Antonia medan hon är på gymmet. Vi ska handla och Antonia skulle köpa lite kläder tror jag. Ikväll blir det tacos, men jag tänkte köpa mig en scones från espressohouse medan vi är på kungsmässan, typ godaste smörgåsen som finns! <3
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: