VISSTE DU ATT...?

axelinaackie.blogg.se / 23 Juni, 2013 - 09:13 / Allmänt

- jag lyssnar alltid på hög musik när jag rider ut, jag sätter telefonen framme i sadeln och sätter på spotifylistan. Mest för att vara höljudd så att älgarna inte vill komma, sedan sjunger jag gärna med, och om älgarna hör min röst tror jag inte att dom vill komma nära... ;-)

- Jag har dåligt samvete över att jag är så sjukt onyttig. Men jag kan tyvärr inte sluta äta godis m.m. Hahaha, där lät jag som en rökare som inte kan sluta... Okej, så illa är det inte.
Fast jo. Men jag ska sluta, från och med NU ska jag bli sundare, och nu menar jag det verkligen! Ska bara äta upp mitt godis som jag har kvar från igår, SEN ska jag sluta!

- Älskar att hitta nya bra låtar, det ger mig positiv energi. Synd bara att jag lyssnar sönder dom...

- Jeanskjol och vita tights är riktigt ruskigt gräsligt fult.

- Jag gillar att städa och jag vill ha ordning omkring mig.

- Jag har nu hoppat 120cm 9 gånger med mig själv, utan häst. ~stolt~

- Jag älskar bilden nedan, det ser så mysigt ut!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: