Yep, thats me on the picture...

axelinaackie.blogg.se / 04 Juni, 2013 - 17:09 /

Bara lite snabbupdate. Cleo reds i paddocken, rider henne endast på 4kant spåret då hon inte får ridas på böjt spår än. Hon var väldigt fin idag.
Ralle ska inte heller ridas på böjt spår under igångsättningen, så han red jag ut på i 30 minuter. En väldigt seriös uteritt. Mest skritt och lite trav.
Polo travade jag 10 min i paddocken och sedan skrittade jag till ängen, galopperade upp för den och sedan skrittade jag hem. Det gick fint. Eller egentligen är jag påväg till ängen nu, men jag förmodar att det kommer gå bra! ;-)
Snart ska jag tillbaka till skolan på vernissage. Usch vad tråkigt!!



Postat av: Mathilda

GUD vad gulligt! :) Vad heter ponnyn?

2013-06-04 @ 20:33:42
Postat av: Axelina

Svar: Sharmör!

2013-06-04 @ 22:50:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: