Cha chaaa!

axelinaackie.blogg.se / 27 Mars, 2013 - 15:09 /

Har slutat nu och sitter i solen och väntar på pappa. Men jag måste bara berätta att min och Claras hopplektion vi hade för våran klass idag gick jätte bra! Och alla var duktiga, killarna hoppade till och med bättre än tjejerna!
Tidigare idag hade vi världens svåraste engelska prov, det var oförberett och handlade om hör och läsförståelse. Känns som att jag hade mer fel än rätt men som tur var tyckte många andra att det var jätte svårt också så jag är inte dålig ensam.
Måste skynda mig lite när jag kommer hem, ska först göra en grej i särö, så jag är nog hemma vid 4. Då ska 2 st trimmas och Ralle ska jag ta ut på en tur.

Har min snygga Animo jacka på mig btw, att jag inte har kommit på idén att ha den i skolan förut!



Postat av: Rebecca

Va kul att du åkte till Särö! Jag bor där, gjorde du nåt speciellt/kul där?:) Väldigt bra blogg btw!!

2013-03-27 @ 23:53:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: