en klassiker! ;)

axelinaackie.blogg.se / 20 Mars, 2013 - 11:00 / Allmänt

- Jag blir aldrig ledsen om någon kallar mig för något elakt. (det där lät lite töntigt) Men det jag menar är att om någon typ skulle trakassera mig så blir jag aldrig ledsen för det. Det är bara för att jag är bra på att kaxa imot. 
Om det inte är Antonia som är elak, jag tar nämligen åt mig allt hon säger, vet inte varför. hahaha..!
 
- När jag tävlar så är jag aldrig nervös förren jag går in på banan, då blir jag jätte nervös och tänker på massa dåliga saker som kan hända, typ att jag går omkull... Men när jag väl har hoppat första hindret så försvinner dem tankarna. Vilken liten geek jag är! 
 
- Om inte jag sover 10 timmar på en natt kan jag typ inte kliva upp på morgonen. Helt sjukt vad morgontrött jag är!
 
- Om jag skrittar av på Polo med helt långa tyglar blir han rädd för dem för att dem gungar så mycket.  så jag brukar oftast leda honom istället för att skritta av. 
 
- Jag tycker att det är jätte roligt att skriva sånna här blogg-inlägg!
 
- Jag saknar mitt ljusa hår och när jag färgar mitt hår är jag nöjd i typ 3 dagar... Jag är en missnöjd liten unge! (Tyckte att det jag just skrev var lite småkul)
 


Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Ofta, sover du 10 h varje natt? :o Jag sover typ 7, haha!

2013-03-20 @ 11:39:24
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: