ett klassiskt, viste du att inlägg!

axelinaackie.blogg.se / 14 Mars, 2013 - 11:03 / Allmänt

- Jag hatar yoghurt, ALL yoghurt smakar bara kladdigt och äckligt. 
 
- Jag blir jätte arg när jag är hungrig. Det är ofta därför det går dåligt när jag rider när jag är hungrig. 
 
- När jag var på Irland och provade ponnysar var det den abslout bästa resan jag har gjort i hela mitt liv.
 
- Jag är otroligt osäker när jag hoppar Ralle sedan vi gick omkull.
 
- Den värsta "skadan" jag har fått är att ha stukat tummen & stukat armen. 
 
- Mitt personnummer är 000222, världens lättatse (och coolaste!
 
nu kommer jag få stryk av Antonia... ;-)
 
 
 


Postat av: Moah Eckerlöv

Fan va coolt, vi har typ samma förutom att mitt är snäppet coolare och är 000202!! :DDD

2013-03-14 @ 20:06:42
URL: http://smeckerlov.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: