fredag kväll

axelinaackie.blogg.se / 22 Mars, 2013 - 21:27 / Allmänt

Har ridit alla 4 och fixat iordning all utrustning tills imorgon. 
Började med att trimma Ralle i ridhuset och har var jätte fin! Är typ fortfarande förvånad... ;-) Sedan red jag Cleo och hon var jätte fin hon med, väldigt avslappnad och gjorde grymma skänkelvikningar. 
 
Sen tog jag ut Polo på en tur i skogen. var ute i ca 40 min och red på en väg där man kunde trava mycket. Och han var så glad och busade till det så mycket att han viftade på huvudet 2 gånger! haha, i normala fall rör han inte en fena. Men det roligaste idag var att han blev livrädd när det kom 10 kineser som var ute på promenad. HAHAHAH!
Sist red jag Potter. Han var precis lika underbar som vanligt. Så när allt var i sin ordning, att han bytte galopp korrekt, kunde samla sig så att han nästan galopperade på stället och fattade galopp när man bara tänkte tanken så red jag ut en tur. Antonia tog några bilder när jag galopperade på ängen. ;-)
 
 
Imorgon åker vi strax efter 9 tror jag. Har start nr 28 med Polo så det är lugna puckar. ;)
 
 


Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt!!

2013-03-23 @ 02:21:05
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Tilda

Jag måste bara fråga dig Ackie! Du har ju vart med i dendär synas, du vet. Här på blogg.se
Tycker du att det var värt det? Jag funderar på om jag ska göra det, har en hel del poäng. Och kan få en bra tid. Men är det värt det... Är det ens någon som klickar på bloggen där? ;)

2013-03-23 @ 08:44:47
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

HAHAHAH, vad rasistisk du är! xD
Dessutom tror jag att dom är thailändskor ^^

2013-03-23 @ 09:23:56
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: