Goodmorning!

axelinaackie.blogg.se / 11 Mars, 2013 - 07:46 /

Visste ni att jag dricker alltid 1-2 glas proviva varje morgon? Det är så otroligt gott så ni anar inte. Gul kiwi-mangostran är min favorit.
Detta är nog bästa måndagen på länge, jag börjar ju kl 9 i skolan, men jag ska till tandläkaren halv 10 vilket innebär att jag inte behöver gå till skolan den första timmen! För att det känns ju lite onödigt att gå till skolan i 20 minuter och sedan åka igen.
Sedan ikväll så ska jag träna för Arnold! (Kanske inte namnet jag skulle döpa mitt barn till precis...) ;-) det är första gången jag tränar för honom så det ska bli spännande! :) återkommer mer om träningen ikväll.
Juste, jag har studiedag imorgon oxå.
Det är inte ofta jag säger det här på en måndag men; mitt liv är väldigt bra just nu! ;-)



Postat av: Anonym

Proviva blåbär är godast! :D

2013-03-12 @ 09:09:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: