Goodnight everybody!

axelinaackie.blogg.se / 17 Mars, 2013 - 22:16 /

Känns som om rubriken är helt felstavad, men shit the same, ni fattar säkert vad jag menar!
Är väldigt nöjd med dagen, han kändes super fin och väldigt försiktig och uppmärksam. Dock kunde jag ha haft ett lite bättre tempo i grunden, men den lilla detaljen får jag rätta till tills nästa gång! Jag vann ju ändå! ;-) Och jag är väldigt stolt över mig själv som lyckades ta en bild på Polo när rosetten hänger på honom, han har nämligen fobi för rosetter. Men när den hängde på förbygeln gick det bra! (Men jag fick ta bort den fortare än kvickt)

Imorgon börjar jag skolan 20 i 12 och jag ska rida på morgonen. Ställer alarmet på 07.30 och är ute 08.00. Då är jag förhoppningsvis klar kl 10, så jag har 2 h på mig att rida 2 hästar och longera en. Ralle tänkte jag trimma i ridhuset på graman och Polo ska få sig en lugn uteritt.
Sedan blir det in och duscha, på med slappa kläder (slapp måndag nivet) äta lite lunch och åka iväg till äckel-skolan. Rolig förmiddag och tråkig eftermiddag med andra ord! Godnatt!



Postat av: Annie - ponnyteamets

Men Chill ju! :D

2013-03-18 @ 07:17:27
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: