hola, hello, hej, salut.

axelinaackie.blogg.se / 21 Mars, 2013 - 11:24 / Allmänt

Igår hann jag inte skriva något inlägg på kvällen för att jag var tvungen att prioritera en jobbig läxa där man skulle filma (!!!) sig själv... Men nu är den gjord iallafall. 
igår när jag red fick jag plötsligt groteskt ont i fotleden typ. Jag tror att det var för att jag vrickade mig på idrotten igår. Eller så är det något med ledbandet, så nu kan jag verkligen inte gå på foten! Tror att jag måste gå till skolsystern. :( 
 
igår provade jag att ställa Polo på bandet för första gången och han var sååå duktig! Och eftersom att han har så mycket enegri så är det grymt att han kan gå där typ 30 minuter varje dag. + Ridning såklart. 
 
Idag ska jag inte till stallet, men Polo ska gå på bandet och Ralle ska longeras så dem får ändå motion mina små energi-bomber. Cleo vilar dock eftersom att hon bryr sig inte så mycket om hon vilar. 
När jag kommer hem ska jag plugga in mina 42 spanska glosor jag har tills imorgon, kolla på PLL och baka cookies. 
 
Nej nu måste jag gå till skolsystern, brb!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: