kommande tävlingar

axelinaackie.blogg.se / 26 Mars, 2013 - 12:05 / Allmänt

idag när jag kommer hem ska jag rida Ralle i paddocken om snön har tinat bort någorlunda. Polo ska trimmas i ridhuset och Cleo lika så. Men pappa måste hjälpa mig med om jag inte ska få ett psykbryt på henne. xd
 
Jag längtar väldigt mycket till v 14 då jag ska tävla i ljungby. Ska dock bara åka dit på fredagen och hoppa en L.A och en MsvB med Cleo. Sedan på tisdag vecka 15 rullar Lastbilen med Polo och Bosse i till Belgien (moorsele) Ska hoppa lilla touren som går i L.A, L.A+5 L.A+5. Ska bli as grymt att tävla där. :-D
 
 
potter 2 år. Vilken snygging!


Postat av: Matilda Svensson

Hej. När kommer svaren på frågestunden ut?
Kram Matilda:)

2013-03-26 @ 17:26:43
URL: http://maatildaasvensson.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha ren å fin!

2013-03-26 @ 22:03:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: