Man får göra vad man vill, tills någon säger till!

axelinaackie.blogg.se / 13 Mars, 2013 - 11:58 / Allmänt

Texten som står i rubriken är mitt nya motto. Jävligt bra, så bra att jag var tvungen att dra till med en svordom! För att ni kommer väl ihåg att mitt förra motto var: Man kan aldrig lita på någon. Men det mottot är också bra.
 
Jag har just förhandlat med Clara. Jag hade med mig 2 apelsiner och hon  2 äpplen, och då fick hon en apelsin av mig och jag ska få ett äpple av henne. Gud så intressant! 
Och som sagt så skulle vi på studiebesök imorgon och slutar skolan halv 7, men som kompromiss så börjar vi skolan 11.40 på måndag! :) Då hinner jag rida allihop på måndag morgon. Men jag är fortfarande sur över att man måste vara i skolan hela kvällen PLUS att man måste betala tågbiljetten själv... :d
 
bjussar på några bilder från igår:
hahahah, förlåt att jag förstörde bilden på dig polo! ;-)
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: