Ready for competition!

axelinaackie.blogg.se / 23 Mars, 2013 - 09:10 /

Nu är jag påväg till Alingsås med 2 hästar bak i lastbilen varav en av dem har lite fläckar. Kan ni gissa vem det är? Just precis, Ralle. Jag försökte faktiskt gnugga bort dem, men resultatet blev sådär. Men som jag brukar säga: jag rider så fort så ingen hinner se ens vilken färg mina hästar har. ;-)
Polo ville inte gå på lastbilen idag? Och han hade en väldigt tjurig blick, hans normala blick brukar nämligen vara rädd hare/snällt lamm. Men när han hade tjurat en stund gick han på som tur var.



Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Jag trodde det vart Potter som var smutsgrisen? Men det klart, vilken skimmel är INTE en smutsgris? ;)

Lycka till however! :D

2013-03-23 @ 10:14:22
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: