Resultat

axelinaackie.blogg.se / 03 Mars, 2013 - 15:23 /

Hoppade ju en MsvB som sagt. Och på framhoppningen var det en hingst som gnäggade på henne hela tiden vilket gjorde så att hon blev ofokuserad. Och hon tjurade så fort jag vände upp mot hindret så jag kunde inte hoppa fram så mycket.
Väl inne på banan fick jag ha väldigt mycket ben och vara beslutsam. Det gick bra tills hinder nummer 6 som var en kombination. Då bromsade jag lite till B-hindret och hon blev lite tveksam. Hon hoppade det men räckte inte över så hon rev bakbommen. Sedan rev hon hindret som var precis efter (7an) bara för att typ.
Sedan var underlaget katastrof också. Det stod att det var fibersand, men det var bara själva sanden och inga fibrer. Så det var jätte tungt.
Men jag är ändå nöjd då förutsättningarna inte var bra alls. Och hon hoppade ju alla hinder utan att smita förbi som hon kan göra ibland. Så hon var ganska duktig !

Nu ska vi stanna och äta på laxbutiken, yammi!!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: