skepp och hoj landkrabbor!

axelinaackie.blogg.se / 12 Mars, 2013 - 16:21 / Allmänt

Nu är allt färdigt i stallet och klockan är bara halv 5. Vad ska jag göra nu? ;-) Jag får nog beta av lite skolarbete, men det känns bra att jag bara har 4 läxor denna veckan. 
Har ridit ut på alla små djur idag. Och jag och Antonia tog massor av fina bilder med systemkameran! Jag kommer lägga upp några utav mina favoriter ikväll då en del av bilderna blev väldigt bra faktiskt! 
 
Sammanfattar mig kort och säger att det gick bra med alla. Galopperade Ralle litegrann i paddocken när jag kom tillbaka från uteritten för att han hade sådan öerskottsenergi. Och Potter gapskrattade jag åt som vanligt, herregud vilka konster han gjorde altså! hahaha! Och Polo var super snäll. (y)
Imorgon kommer Florian och ska kolla igenom Cleo, om hon är fullt frisk så ska jag tävla henne en L.A i Kungsbacka på söndag, även Polo. :-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: