åh vad duktig jag är!

axelinaackie.blogg.se / 10 Maj, 2013 - 09:57 / Allmänt

Satt igår (på en lovdag) och räknade matte och gjorde min engelska läxa. (ler åt mig själv i spegeln och klappar mig själv på axeln) 
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är dagen innan tävling idag, hurra, hurra, hurraaa! Imorgon åker jag på tävling igen. Gött när det är tävlingar 2 helger på rad! Imorgon bär det iallafall av till Skogslotten. Hoppar lördag och söndag. Så idag blir det till att packa och tvätta 2 gula skimmlar!
 
POLIS: MsvB (debut) på lördagen och MsvB (ridsport ponnycup) på söndagen. 2 msvb (120) altså. 
RALLIS: Msvb på lördagen och ridsportponnycup på söndagen. Mitt mål på söndagen är att bli placerad. Tror inte att jag har någon chans att vinna då alla rider som galningar efter det röda täcket... Även jag! ;-) Tur att jag och Ralle är ett sånt bra team i omhoppningar! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: