Chillar...

axelinaackie.blogg.se / 11 Maj, 2013 - 23:15 /

...på hotellrummet. Vi bor på ett litet jätte fint hotell med ett väldigt spejsat badrum. Och det är ju där inne jag håller till mest! Hahaha, vad rolig jag var där!
Är grymt taggad inför ridsportponnycup imorgon! Om jag kommer till omhoppning ska Polo få Pinna på ordentligt med sina små ben. Vinna eller försvinna, det är ett av mina motton.

Är lite ledsen över Ralle, men det kunde faktiskt varit värre! Jag skulle kunnat trilla av eller vi skulle ha kunnat krascha. Jag tror dock inte att det är något större fel på honom, jag kände att jag kom i ett mellanläge, lutade mig lite framåt och signalerade till honom; "varsågod och gör vad du vill" typ. Men OM han nu skulle ha ont någonstans vill jag ju inte tävla på honom! Han är ju trots allt min guldklimp! (Bokstavligt talat eftersom att han alltid är gul) ;)

Godnatt allihop, imorgon blir det sovmorgon och sedan hotellfrukost. Nice!

Cleo, jag saknar att tävla dig! ❤



Postat av: Sarah

Vad har hänt med Cleo, eller du har ju inte tävlat henne på ett tag så tänkte att det kanske hade hänt något? Hoppas hon mår bra :)

2013-05-15 @ 11:45:39
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: