Miiiiiiihh!!

axelinaackie.blogg.se / 21 Maj, 2013 - 07:05 / Allmänt

ÅÅh, har just anmält mig och Ralle till årets höjdpunkt, ett derby! Kommer bli så sjukt kul! Nu till helgen ska jag ju hoppa 2 st L.A rundor och helgen därefter åker jag till Alingsås och hoppar derbyt där. Ralle är en perfekt derby häst, hoppar allt man styr på. 
 
Och ni vet väl hur det gick i förra derbyt jag hoppade med Ralle? ;-)
bild från grevagårdsderbyt vi hoppade och vann 2011. uthopp och inhopp från banan, pulvermangrav, bank och upp och ner för en ashög kulle och som avslutande hinder på den 17 hinder långa banan var en 3 kombination som ingick i banan. 


Postat av: Anna

Låter kuuuuuul!!!!

2013-05-21 @ 07:11:32
Postat av: derby vinnaren

Den tävlingen vann jag och arabis förra året, vi var snabba som fan!!!!!!!!!!!!!!!

2013-05-21 @ 08:24:52
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: