mycket att berätta!

axelinaackie.blogg.se / 19 Maj, 2013 - 18:29 / Allmänt

 
Resultatet från igår: Tävlingen var på gräs, första gräs för i år och första gången med Polo. Han verkade gilla det eftersom att han kändes SÅ fin! På framhoppningen var allt perfekt, samma på banan. 3 kombination och vattengrav var med. Tyvärr kom jag lite nära på hinder nr 8 som var ett räcke. Jag tog inte tillbaka i tid och la inte om benen så ett pet. Men är mycket nöjd!
Är så glad att Polo är precis som han är, inte FÖR försiktig. Med det menar jag att man kan krascha i ett hinder, men han hoppar hindret efter som att inget har hänt. Och samtidigt är han tillräckligt försiktig för att vara felfri om man rider bra. 
 
Idag intervall tränade jag Ralle, gick fint! 2 min galopp och sedan 2 min skritt. Så gjorde jag några gånger. Sedan red jag ut på Potterbäbis. Till sjön och tillbaka. Gick i ganska långt i sjön vilket resulterade att jag red hem med väldigt blöta fötter... ;-) Travade och galopperade på vägen hem, det tyckte Potter var kul! Sen fick Ralle och Potter gå ut i gräshagen och chilla på livet. 
 
Gick ut och gick en powerwalk med Polo och betade honom efter det. gick eller joggade med honom, det tyckte han var roligt! Vi var lika trötta båda två efter att ha sprungit upp för en backe - haha!
<3


Postat av: Felicia

Polo hade iaf finaste svansen !:D

2013-05-19 @ 19:18:32
URL: http://feliciaaandersson.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: