ridpassen M.M

axelinaackie.blogg.se / 29 Maj, 2013 - 22:41 / Allmänt

Plågar mig själv genom att sitta på mitt rum som är helt mörkt och lyssnar på sån musik som man får dåliga tankar av och väcker massa gamla minnen. Hatar det. Hatar sorglig musik. Hatar att tänka tillbaka på det förflutna. Men kommer på att det var bättre förr. Eller så är det bara så att när man tänker tillbaka kommer man bara ihåg de bra sakerna som har hänt i livet och det dåliga har man förträngt? 
 
HEEJ!
Nu bytte jag låt så nu är jag inte lika djup längre. 
Red Potter, Cleo och Polo today. Polo was really nice, he was nice from the beginning so i rode him only 30 min in the paddock. 
Cleopatra was very fresh today, but only one random-damp-attac. I trot her 7 (varv) today. It went well. 
Potter was stupid in his head (dum i huvet) in the begining. Bad boy. But after a while he cool down and was kind to me. Good pony. 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: