bara lite realistiska tankar

axelinaackie.blogg.se / 27 November, 2013 - 12:00 / Allmänt

Jag har inga behov över huvudtaget att få bra betyg. 
Givetvis ska jag kunna det som lärarna ber mig om att jag ska kunna, men just betygen, att jag ska ha bra betyg på ett papper är inte nödvändigt för mig någonstans.
Om jag får med mig kunskapen så spelar det ingen roll vilka betyg jag får eftersom att jag ska gå på rid-gymnasiet och för att komma in där behöver jag inte ha topp-betyg. Dom ska ju vara bra såklart, men inte överdrivet.
 
Det jag ville säga var att jag inte behöver fjäska för lärarna längre, whioooo! HAHAH, skoja. Men jag tror faktiskt att det spelar en liten roll hur man beter sig, om man är trevlig osv mot sina lärare. Jag tror att det är svårt att bara betygsätta hur bra man är på ämnet. Så var trevlig mot dina lärare! ;-)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: