Det här med uppdatering

axelinaackie.blogg.se / 11 November, 2013 - 07:15 / Allmänt

Förstår om det kan kännas lite klent med blogginlägg ibland, men jag har inte så mycket tid så vissa dagar hinns det inte med helt enkelt, hur mycket jag än vill.
3 inlägg om dagen när det är skola tycker jag känns lagom. Det hinner jag med utan att det blir för mycket och för stressigt. 
Sen försöker jag såklart alltid få så många inlägg som möjligt, personligen gillar jag såklart bloggar med väldigt bra uppdatering så 5 inlägg om dagen tycker jag är väldigt bra, men det tar ju sin tid och så mycket tid har jag bara på lov.
Så hoppas ni förstår att det blir lite ont om tid på vardagarna, men 3 per dag hinner jag med iallafall! :-)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: