Kolsvart när man slutar skolan...

axelinaackie.blogg.se / 18 November, 2013 - 16:03 / Allmänt

Det är SJUKT hur den människan som gjorde vårt schema kan göra så att man inte ens hinner hem innan det är kolsvart?! Hatar skolan och hatar vårat schema, att gå till klockan 4 tre dagar i veckan är inte okej någon stans.

Nu ska jag iallafall hem och rida Polo och Bosse i ridhuset. Polo ska markarbetas med lite lydnadshinder, men bara om det inte är så mycket folk i ridhuset och om pappa har tid att hjälpa mig. :)

M töp


Postat av: Alva

HALLOJ MÄNNISKOR KOLLA HIT!<3
JAG HAR PRECIS STARTAT EN BLOGG SÅ DET SKULLE VA JÄTTEKUL OM NI KUNDE KOLLA IN PÅ DEN OCH KANSKE FORTSÄTTA FÖLJA MIG:))
PUSS

2013-11-18 @ 16:22:33
URL: http://alvamariia.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: