Osammanhängande punkter

axelinaackie.blogg.se / 04 November, 2013 - 07:00 / Allmänt

~ jag var SÅ mycket sötare för typ ett år sedan. Får typ ångest när jag kollar på gamla bilder på mig själv och jämför det med hur jag ser ut nu. 
Tänk då om ett år till, folk kommer ju bli rädda för mig! 
Eller så var det så, att jag gjorde mig bättre på bild förr i tiden. Vi bestämmer att det är så. ;) Jag var nämligen värsta egopixarN och eftersom att jag tog så många bilder måste ju någon blivit bra.
Nu så tar jag typ aldrig bilder och då blir ju inga bra heller. SMART TEORI Ackie!
Men en sak är säker, jag blir fulare med tiden! Jag brydde mig nog mer om min utseende förr, nu är det enda jag bryr mig om mina hästar. ^^)

~ En gång hade jag samma vita ridbyxor 4 tävlingar i rad utan att tvätta, SLÅ DEN! ;-) 

~ hatar skolan, obeskrivligt mycket. Snart ger jag upp skiten. BRA motivation till alla er som läser detta. Skål

~ Jag saknar Cleo jättejätte mycket... 

~ inga hinder känns höga med Bosse, en magisk känsla.

~ Jag är faktiskt bra på att rida fort i omhoppningar, speciellt med Bosse och Cleo😏




Postat av: Clöra

2 osammanhängande frågor
1. Dem där "en gång" var det igår för annars ljög du :(
2. Om du red fort på Bosse igår, då måste jag ridit fort på min adener ?(Bosse är nordsvensk den lite spinkigare typen)

Svar: 1. Ja!
2. Ja!
None None

2013-11-04 @ 07:23:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: