Outfits till grevagården

axelinaackie.blogg.se / 15 November, 2013 - 11:00 / Allmänt

Fredag, kval 1, 110cm:Svart schabrak med rosa och glittrig kant + matchande luva. Jag ska ha min svarta animo kavaj och min svarta samshield. 
 
 
Lördag, kval 2, 115cm: Antonias bruna RG schabrak och min långa bruna luva. Till detta ska jag ha min ljusblåa animo-kavaj. Eftersom att allt annat är brunt så passar det bra med en blå kavaj. 
 
 
 
Söndag, Final, 120cm: Om sörran är på bra humör kanske jag får låna hennes svara equiline schabrak med strass och hennes svarta equiline luva, det är ju ändå hennes häst jag tävlar på och alla mina schabrak är så färggläda att dom inte passar så bra till en orange häst. ^^ Och till detta ska jag ha min svarta kavaj. 
Denna luvan fast svart
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: