Så kallt :(

axelinaackie.blogg.se / 30 November, 2013 - 18:25 / Allmänt

Har varit ute i stallet hela dagen och nu när jag kom in har jag suttit och frusit under en filt i soffan i en timme. Det jag försökte säga var att det tar ett tag att tina upp mig eftersom att jag är djupfryst.
 
Det blev riktigt snyggt ovanför Bosse och Polos fönster när jag hade satt upp granris, knäckebröd och julgrans-bollar! 
När pyntandet var klart red jag och Felicia ut 2 turer så att båda fick komma ut en sväng, det gick finfint och båda var pigga och glada!
 
Nu väntas en kväll med matte och imorgon ska jag och Felicia till kungsmässan och sen på Bio så det blir toppen :)
 


Postat av: Sophia

Vad kostar det ha ha häst på erat stall i (privat stallet)

Svar: För att få ha sin häst i det stallet jag står i måste man jobba i stallet ibland, annars måste man stå i stallet bredvid. Så är det för att det bara finns 10 platser i vårat stall och mina & Antonias hästar tar upp 6 av dom. Och jag vet faktiskt inte vad det kostar! :)
None None

2013-11-30 @ 23:14:27
Postat av: Anonym

Den där Felicia verkar som en rolig typ!

Svar: Ohja ohja!
None None

2013-12-01 @ 00:01:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: