Snabb idag igen!

axelinaackie.blogg.se / 07 November, 2013 - 19:36 / Allmänt

Red bara Bosse idag för att ridskolan började 5 och jag slutade 4, precis som igår. Hann rida ett mycket fint pass på trettio minuter. Jag tänkte mycket på att hålla min hand buren, ha korta tyglar och vara jätte mjuk på handen. 
Det gick prima! Bara man är mjuk på handen går det bra med Bosse.
Efter ridpasset kammade jag igenom hans svans och ryktade 200 drag på honom så nu skiner han (om möjligt) ännu mer än innan!
 
Polo fick promenera på bandet i 40 minuter. Det gjorde han mycket bra! Efter det fick även han en skönhetsrykt, oljade in hans hovar och borstade rent hans huvud. 
 
Nu ska jag äta vindruvor och kolla på film medan jag inväntar fredag. Och vet ni? JAG HAR INTE HAFT EN ENDA LÄXA PÅ HELA VECKAN OCH KOMMER INTE HA DET NÄSTA VECKA HELLER!!!!!  LYCKA! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: