solsidan om 1 minut

axelinaackie.blogg.se / 17 November, 2013 - 19:59 / Allmänt

såååå, nu har jag landat i soffan efter en väldigt lång dusch som verkligen behövdes eftersom att det tog ett tag att tina upp mig. Föreställ er som det är på tecknade filmer, att man är inne i en stor iskub. Precis så kände jag mig! 
Kosten jag har stoppat i mig idag har bestått av: 4 maränger (bakade egna) 2 negerbollar och 5 pepparkakor. Det känns himla stabilt vill jag lova! Ska försöka bättra mig en smula, men då tappar jag livsglädjen så jag tror nog att jag fortsätter med min egna lilla diet - "Ät så mycket kakor du orkar" heter den!
 
Bosse reds ut i 1 timme idag och Polo trimmades. Båda gick jätte fint!
Nu är det inte så långt kvar till grevagården, elenya tors,fe,lör och Bosse&Polo söndag. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: