Sovmorgon tills nu...

axelinaackie.blogg.se / 30 November, 2013 - 10:40 / Allmänt

Och klockan är halv 11, hahah! Helst av allt skulle jag vilja vara vaken till 1 på natten och vakna 11. 
Idag är det lite saker som ska göras, ska julpynta hos hästarna så att det blir fint hos dem! Ska visa er bilder senare, har värsta grymma planen.
Sen så kanske jag klipper Polo, men jag tror att klippmaskinen är hos mamma så det går nog inte. Lite segt bara att klippa 2 st imorgon. För dom måste vara tiptop innan Danmark. 
Godmorgon, eller godmiddag menade jag! 




Postat av: ebba

hur många par converse har du och vilka färger är dpm och är dom höga eller låga??

Svar: Har 2 par höga vita och ett par låga vita, ett par svarta höga i skinn, ett par bruna höga i skinn, ett par höga i jeans-tyg och ett par vanliga svarta. :)
None None

2013-11-30 @ 17:05:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: