1 ponny och 2 hästar ridna

axelinaackie.blogg.se / 21 Oktober, 2013 - 21:49 / Allmänt

Visste ni att jag genom hela livet har gillat pink, artisten alltså. När jag var typ nio satte jag mig på mitt rum, fällde upp min stgelsten till laptop, skrev in på youtube: - Please dont leave me, lyrics. Sen närde jag mig hela utantill ordagrant. Hahah, väldigt kul.
 
Idag red jag Bosse, Elenya och Frida. Mamma promenerade med Polisen.
Bosse trimmades istället för att skrittas ut, bara en kortis sådär. Han var mycket fin, som alltid! Galopperade mellan 2 bommar och hade en tävling med sörran vem som fick in flest galoppsprång, jag vann då jag fick plats med 17 språng. PRO
Hoppade Elenya några språng vilket gick hej-dundrandes-bra! Hon var jätte enkel att komma rätt på, kom rätt varje språng faktiskt. Hon hoppade väldigt annorlunda, så jag hamnade i obalans i landningen, komiskt! Men det ska jag nog få ordning på, kan jag ju hoppas iallafall!
 
Frida var på ett ypperligt bra humör! Kunde galoppera både till höger och vänster i det trånga lilla ridhuset! Avslutade med att ta några skutt och det gick as bra! Nästa gång jag rider (och hon är på bra humör) ska jag be någon filma. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: