5 snabba om Bosse

axelinaackie.blogg.se / 02 Oktober, 2013 - 07:00 / Allmänt

- Man kan absolut inte pussa honom på mulen och han gillar inte när man tar på hans huvud. Det är inte det att han är rädd om sitt huvud, utan det är bara att han inte gillar det. 
 
- Han har aldrig stannat inne på banan
 
- Han är väldigt enkel att reglera på hinder vilket gör honom otroligt lättriden i hoppningen. 
 
- Han är jätte grov, i hagen ser han ut som en nordsvensk eller adenner, vilken av dom raserna han liknar får man bestämma själv. ;-) 
 
- När man rider hemma kan han vara ganska seg så jag har alltid sporrar. 
 


Postat av: Anonym

Har har vägrat med dig någon gång? har han vägrat någon gång med antonia?

Svar: Aldrig med mig, men jag har ju bara hoppat honom 5 gånger i mitt liv så det är kanske inte så konstigt... ;-)
Han har stannat 3 gånger med Antonia på 3 år, alla 3 gånger har varit på framhoppningar och på räcken. :)
None None

2013-10-02 @ 07:45:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: