Bara lite punkter !

axelinaackie.blogg.se / 15 Oktober, 2013 - 07:20 / Allmänt

- Jag ska kanske hoppa childrens challenge på Elenya. Det är en tävling där ett kval går i södra sverige (det som jag kommer vara med i) och ett kval går i norra. Man får bara vara mellan 12-14 år och kommer man topp 6 i ett kval går man vidare till finalen som går i Falsterbo. I finalen är det stilhoppning och allt går i 120cm så det är en lagom höjd för lilla mig!
 
- Jag är riktigt bra på att fuska, speciellt i skolan. Just sayin... ^^
 
- Jag är också väldigt bra på att ljuga, på stirr-leken, lägga fällben och att vara vaken på kvällarna.
 
 
 


Postat av: ebba

vad heter den tävlingen?? är det för alla kategorier och vad går kvalen i??

Svar: Childen menas att man är mellan 12-14 år och rider storhäst så det är inte ponny.
Som jag skrev så går allt i 120cm. :-)
None None

2013-10-15 @ 16:59:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: