Buenos noches mi amigos!

axelinaackie.blogg.se / 28 Oktober, 2013 - 19:32 / Allmänt

Red markarbete på Bosse idag och han var jätte fin, det är bara det lilla dilemmat att jag har så hårda och okänsliga händer. Men om vi bortser från mina händer gick det prima!
Polo var också duktig, men väldigt pigg. Snart får han galoppera! =D
 
Tanken sog mig precis hur jäkla härligt det är med lov egentligen. Då skolan är igång lever man i en ständig stress, har alltid måsten att göra, allt från att plugga till prov, skriva uppsatser, lära sig glosor, m.m. Man kan aldrig känna sig helt fri eller ledig. 
 
Men nu kan jag ligga i min säng och klia mig på magen hela dagen om jag vill, fantastiskt! Detta lovet är det jag har uppskattat mest tror jag faktiskt, någonsinn!
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: