:D

axelinaackie.blogg.se / 29 Oktober, 2013 - 17:13 / Allmänt

Ni anar inte hur skönt jag tycker att det är med lov, skolan har verkligen inte gjort ett bra jobb, det enda som skolan ger är å n g e s t. 
 
Bosse trimmades idag igen med lite markarbete i slutet, jag koncentrerade mig bara på mina händer, att jag skulle vara mjuk på handen, ha en buren hand och hålla den på rätt ställe. I slutet hoppade jag en evighets-bana på 50 cm, bara för att träna min hand. Det gick jätte bra!
 
Polo reds också, P I G G. Men han lyssnade endå på mig. Jag galopperade till och med lite idag, fast bara ett varv åt varje håll. 
Om vi tänker oss att han har såhääääär mycket överskottsenergi när han är helt igång och i topp-trim så kan ni ju tänka er hur mycket överskottsenergi han har nu när jag bara rider honom ca 25 min/dag. ;-)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: