Denna veckan ska jag...

axelinaackie.blogg.se / 07 Oktober, 2013 - 07:15 / Allmänt

...Vara riktigt hälsosam och duktig. 
Jag har faktiskt blivit nyttigare nu på senaste tiden, till exempel bakar jag inte en kladdkaka mitt i veckan och äter upp 75% själv och jag går inte och köper en 200 grams marabou varje vecka (vilket jag gjorde förr, typ 1 - 2 per vecka, hahahah) 
 
Men denna veckan ska jag ut och springa minst 2 gånger och äta ännu nyttigare än innan. Ersätta saften mot vatten och försöka att inte äta 9 rostmackor per dag. (Rostmackor är min drog) Samt göra 2 min planka varje kväll och 10 situps.
 
Får se hur detta kommer att gå, kommer såklart utvärderna hur det har gått, i slutet av veckan!
(får lite smått panik när mitt 6-pack jag hade i somras saka förtvinar... 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: