Det kändes för tomt...

axelinaackie.blogg.se / 13 Oktober, 2013 - 10:21 / Allmänt




Jag älskar att skriva (därav mitt höga betyg i svenska) hhahah, jag skryter så mycket om mina bra betyg men berättar aldrig om typ mitt D i fysik/kemi. ;-)
Jag gillar att skriva och dela med mig av min vardag och vad jag gör, men 40% av alla blogginlägg gör jag "bara för att". Inte för att jag verkligen känner att 
- Gud vad kul det ska bli och blogga! Och det resulterar såklart i en ganska dålig blogg. 

En blogg jag inspireras av är juliasjostrom.com. Hennes blogginlägg blir aldrig snabba och slafsiga utan det är alltid välskrivna inlägg med system kamera bilder. Och det är så jag vill ha det och jag vill aldrig känna att bloggen blir ett tvång. 

Lite kul att jag skrev att jag skulle sluta blogga men inte kunde sluta mer än 1 dag, det är ett bevis på att jag tycker att det ÄR kul men bara inte hela tiden. 
Jag ska försöka göra min blogg bättre och roligare för mig att blogga på genom att inte uppdatera om jag inte har något att skriva om, ta fina bilder vilket jag till och med tycker är kul och skriva lite längre inlägg när jag verkligen vill. 

Jag skulle aldrig kunna sluta blogga helt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: