dhjkwicnkc

axelinaackie.blogg.se / 16 Oktober, 2013 - 09:47 / Allmänt

Idag får jag äntligen skritta på min älskade Polo. Är verkligen så himla glad! Jag har kommit på att Bosse är min bästa häst eftersom att han kan jag tävla högre med, men Polo är min bästa vän, så jag gillar honom lite mera. Förstår ni? ;-)
 
Jag tror att jag ska skritta till människo-sjön idag, det tar 25 minuter bara och det är en ganska tjeck väg. Bosse ska ridas ut på min standardväg, runt sjön, fast häst-sjön så det blir fint!
 
Vi har bytt platser i skolan och jag fick sitta bredvid Clara, så livet rullar. ;)
 
Jag saknar Cleo så himla mycket. :(
 
 


Postat av: Felicia

Jag med<3Hon var min favorit häst av dina

2013-10-16 @ 12:35:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: