Finitooo

axelinaackie.blogg.se / 09 Oktober, 2013 - 17:21 / Allmänt

Jag åkte till stallet direkt efter skolan så jag hade ridit klart redan klockan 5! 
Trimmade Bosse i ridhuset eftersom att det regnar så, han var mega fin! Ska se om någon kan filma när jag bara trimmar så ska ni få se vilken pangponny han är. ;-)
Han blev så svettig att jag duschade av hela honom. 
När jag kommer hem ska jag äta (något överdrivet hälsosamt såklart! ;-) )och sen ägna hela kvällen till att plugga till ett religionprov vi har imorgon. Man ska veta de viktigaste sakerna om alla religioner och jag har inte övat någonting... Oups




Postat av: Anonym

Hur mycket väger du och hur lång är du?

Svar: Jag är ca 160 och väger väl 44-45 kg typ. :)
None None

2013-10-09 @ 21:34:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: