Hejdå Cleo <3

axelinaackie.blogg.se / 05 Oktober, 2013 - 19:28 / Allmänt

Idag åkte Cleo till sin nya ägare. Det är med blandade känslor faktiskt, självklart jätte tråkigt eftersom att jag älskar min prinsessa, hon är så fin att rida varje dag och är så trygg att hoppa på, samtidigt som hon är världens snällaste ponny. Jag kommer sakna henne så himla mycket. :( 
Men det var en jätte gullig familj som köpte henne och tjejen som ska ha henne red henne jätte bra ! Så jag tror hon kommer få det väldigt bra. 
 
Hon har flyttat till Norrköping, så det är ganska långt, men jag kommer nog att få träffa henne på tävlingar i framtiden! 
 
Min fina, jag kommer nog aldirg få en så vacker ponny igen iallafall!
 
Kvar i stallet har jag 2, väldigt fina D-ponnysar, men en till ska nog få fylla ut stallet. ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: