Hejhejhejhejhejhej

axelinaackie.blogg.se / 30 Oktober, 2013 - 19:19 / Allmänt

Hej! Om ni missat det säger jag hej!Ännu en gång.
Hej alla. Idag har det faktiskt hänt en annorlunda sak, jag har varit och köpt kläder! Det vet ni ju redan, men en sådan annorlunda sak måste upplysas minst 2 gånger! 

Red Bosse och Polo som vanligt. 
Med Bosse fokuserade jag på min handställning väldigt mycket och i början var han ganska tjafsig. Sedan när jag fattade galopp blev han jätte fin och var till och med fin i slutet i trav också! Trimmade i 40 min totalt och skrittade sedan ut i en halvtimme. Hur länge red jag då, svara uttryckt i sekunder.
...........tänketid.......…...............

4200 sekunder är rätt svar, bra jobbat till den som räknade ut det!

Polo trimmades också och han var hejdundrandes pigg idag också, men i slutet när jag hade gjort 20 avsaktningar från trav till skritt under loppet av 2 varv blev han en smula lugnare! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: