Hutt hojj!

axelinaackie.blogg.se / 14 Oktober, 2013 - 17:06 / Allmänt

ska till stallet nu, eller snart iallafall. Bosse ska ridas av Antonia idag och jag ska rida Elenya så vi bytte helt enkelt! Det är bra att Antonia kan rida honom ibland och se så allt funkar. Min proffsiga sörra!! HAHAH skämta
 
Jag kollade precis på mitt skolfoto och satan vad ful jag blev! Jag ser ut som en skabbig uteliggare med fett hår. Jag rev sönder lappen där mitt inlogg var för att jag blev så himla ful. Kul ändå känner jag!
 
Måste dra till med ett skämt innan jag slutar, allt blev ganska tråkigt. 
 
Jag TÄNKTE publicera skolfoto-bilderna här men då skulle vi haft det lite för kul, men jag kan ju lägga upp dom som miniatyrbilder, då ser man inte!
 
HAHAHAH Det ser ut som att jag har down-syndrom
 uäk.
 


Postat av: Anna

Fina bilder Ackie!!

2013-10-15 @ 07:31:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: