Känslan att inte ha några måsten...

axelinaackie.blogg.se / 26 Oktober, 2013 - 09:58 / Allmänt

Jag har äntligen förstått innebörden av att sova. 
Förut när någon sa typ:
"på lovet ska jag soooovaaaa"
Jag bah
"eeh? okej? man ska ju inte sova bort hela lovet!"
Men nu har jag insett att man faktiskt ska det! Föratt sova är en av de bästa grejerna man kan göra. 
 
Känslan att inte ha några måsten påminner mig om sommarlovet. Varför kan det inte vara såhär jämt? :( Det ar alla läxor som saboterar mitt liv. 
 
Jaja, idag ska 4 eller 3 hästar ridas. Planen är följande:
Bosse - uteritt
Polo - paddocken
Frida - paddocken/liten skrittur. Hon har blivit riden ganska mycket det senaste och om jag sörstår det hela rätt så ska unghästar vila ibland. ;-)
 
Nu ska jag ligga kvar i sängen i en timme till och bara njuta av att det är lov och kolla på film. :D
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: