Planering tills helgen...

axelinaackie.blogg.se / 28 Oktober, 2013 - 08:30 / Allmänt

På fredag drar änglahoppet igång i Borås och jag ska givetvis dit som jag säkert har sagt x-antal gånger innan. Bosses schema fram tills helgen ser ut som följande:
 
Måndag: Markarbete/Hoppning
 
Tisdag: Rida ut i skogen i 40 min
 
Onsdag: Trim i paddocken/manegen
 
Torsdag: Om han har gått bra på onsdagen ska han bara få sig en liten walk i ca 30 minuter, annars ska han trimmas i 15 minuter och sedan skrittas ut.
 
Fredag: Tävling, 120 cm.
 
Lördag: Tävling, 125cm
 
Söndag: Antingen hoppar jag consulation (beror på om jag har kvalat till MsvA vilket är ganska osannolikt) men om jag har gjort det hoppar jag finalen som är 130cm eller så hoppar jag inte alls. Så jag får se helt enkelt! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: