Stallet

axelinaackie.blogg.se / 23 Oktober, 2013 - 19:32 / Allmänt

På vägen hem från veterinären stog Polo jätte oroligt i transporten av någon anledning jag inte vet, så han trampade av sig en sko... SCORE!!! Så ingen ridning på honom idag inte!

Men Frida och Bosse reds iallafall, Frida fick sig en tur ut i skogen och hon skötte sig prima! Gick först nästan hela vägen och var hur snäll som helst.
Det gick skit med Bosse-Kosse, knuBDee, trollet, schreck, eller vad man nu vill kalla honom. Just idag får man kalla honom vad man vill!

Jag saknar verkligen min fina Cleo❤ :( 
Faktum är att jag aldrig verkligen har saknat en häst som jag sålt, förutom Cleo som jag saknar jätte mycket. Det är nog för att jag inte kände mig färdig med henne och ville helst inte sälja henne. 
Potter saknar jag också förstårs, trots att jag träffar honom varje dag saknar jag att ha honom som min. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: