svaren på kommentarer jag får...

axelinaackie.blogg.se / 28 Oktober, 2013 - 11:06 / Allmänt

Ni vet väl att om ni ställer en kommentar så svarar jag på den i samma inlägg, så om ni går tillbaka till det inlägget ni kommenterade har ni fått svar inom 3 timmar. :)
 
Världens vackraste ponny
 


Postat av: ebba

hur gör du när du stoppar in håret i hjälmen??? tjänar du pengar på att blogga??? hyr ni stall eller har ni det hemma hos er??? tillbringar du mkt tid med dina kompisar och är du ofta i stan?? :))

Svar: 1. Jag sätter upp håret i en tofs i nacken och lägger sedan upp håret på huvudet. Sen sätter jag på mig hjälmen bak-ifrån. Ganska svårt att få till det men det går!
2. Nej det gör jag inte, jag bloggar enbart för att jag tycker att det är kul. :)
3. Vi har egen gård.
4. Nej det gör jag inte, är med kompisar i stallet men inte annars. Stan går jag inte på mer än max 1 gång varannan månad typ. Jag är inte social och jag gillar inte att vara någon annan stans än hemma eller i stallet. ;-)
None None

2013-10-28 @ 13:01:31
Postat av: sofia

Har du fått mens??

Svar: Japp
None None

2013-10-28 @ 13:01:59
Postat av: anonym

varför skriver du none none efter svaren i kommentarer och vad betyder det?? :))

Svar: Det är nån slags inställning och jag har inte en susning om vad det betyder faktiskt! ;-)
None None

2013-10-28 @ 16:45:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: